آرزوی موفقیت شمس برای تیم ملی در جام جهانی

آرزوی موفقیت شمس برای تیم ملی در جام جهانی




 

 


آرزوی موفقیت شمس برای تیم ملی در جام جهانی


تاریخ : چهارشنبه ،
10 آبان 1391

سرمربي پيشين تيم ملي فوتسال ابراز اميدواري کرد تيم ملي ايران با هوش علي صانعي و تلاش بازيکنان مي‌تواند به جمع 4 تيم برتر جام جهاني صعود کرده و افتخاري ديگر را براي تيم ملي فوتبال رقم بزند.


حسين شمس در نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها با اشاره به بازي حساس تيم ملي فوتسال ايران و اسپانيا در روز جمعه، ضمن بيان مطلب فوق گفت: با توجه به زحماتي که تيم ايران در سال 2008 کشيد، تيم فوتسال ايران براي اين دوره از مسابقات در سيد دو قرار گرفت و شانس آن براي موفقيت افزايش يافت.

به گزارش مهر، وي با اشاره به اينکه قرار گرفتن در سيد دو ايران را با با تيم‌هاي مراکش و پاناما همگروه کرد که مي‌تواند به راحتي اين تيم‌ها را شکست داد و به مرحله دوم مسابقات جام جهاني صعود کرد، افزود: اگر مي‌خواستيم خودمان قرعه‌کشي کنيم، چنين قرعه‌ آساني را نمي‌توانستيم در نظر بگيريم.

سرمربي پيشين تيم ملي فوتسال ايران اضافه کرد: با هوش علي صانعي و تلاش بازيکنان اميدوارم ايران به خوبي هدايت شده و با موفقيت در مرحله بعدي برابر تيم‌هايي همچون گوآتمالا و پاراگوئه، به جمع 4 تيم برتر جام جهاني صعود کرده و افتخاري ديگر را براي تيم ملي فوتبال رقم بزنند.

وي در مورد توصيه‌اش به کادر فني تيم ملي فوتسال براي موفقيت برابر اسپانيا خاطرنشان کرد: سياست و استراتژي ما در گذشته برابر اسپانيا، دفاع و ضدحمله بود و با استفاده از اين استراتژي برابر اين تيم موفق بوديم. با توجه به سرعت خوبي در انتقال تيم از دفاع به حمله در تيم ايران وجود دارد، تيم ايران اين استراتژي را مي‌تواند پياده کند و به نتيجه دلخواه دست يايد.

شمس با اشاره به اينکه بازيکنان ايران نبايد در رقابت با اسپانيا بپرسند و اعتماد به نفس داشته باشند، ادامه داد: ترس از اسپانيا براي زماني بود که مقابل اين تيم 7 گل مي‌خورديم ولي وقتي با اين تيم 3-3 مي‌کنيم، ديگر نبايد مشکلي با آنها داشته باشيم.

وي خط خوردن شمسايي در زمان خودش را فني عنوان کرد ولي تاکيد داشت که شمسايي به دلايل غيرفني و از سر کينه خط خورد تا به افتخار حضور در 4 دوره جام جهاني نرسد و اظهار داشت: در اين روزها زمان حمايت از تيم ملي است، حتي وقتي مصاحبه شمسايي را خواندم، ديدم او بسيار خوب صحبت کرده است. وقتي دشمن مشترکمان يکي است، ما تيم ملي را رها نمي‌کنيم و اميدواريم تيم ايران در جام جهاني 2012 بارديگر افتخارات جام جهاني 2008 را تکرار و مردم ايران را شاد کند.

سرمربي پيشين تيم ملي فوتسال کشورمان در ادامه اين گفتگو به موضوع مهمي هم اشاره کرد: وقتي دختران فوتسال کرمانشاه، به دليل اينکه فوتسالي هستند، حق راي دادن در انتخابات هيات فوتبال اين استان را ندارند، يک توهين بزرگ به فوتسال صورت گرفته است. چرا بايد در مجمع فدراسيون فوتبال، فوتسال تنها دو راي داشته باشد که اين در نظر گرفتن حق فوتسال است.

وي با تاکيد بر اينکه بنده همه فوتسالي‌ها را به يک جنگ تمام عيار عليه فوتبال دعوت مي‌کنم، اضافه کرد: اين جنگ واقعي نيست بلکه جنگ رسانه‌اي و جنگ ديپلماتيک است. من قطعا از مجلس، دولت الان و آينده، فيفا، AFC مراجع ديگر تلاش خواهم کرد فوتسال را از فوتبال جدا کرده و ديگر اجازه نخواهيم داد فوتسال زير نظر فدراسيون فوتبال اداره شود.

شمس صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: شايد جمعيت هر رشته ورزشي به 2 ميليون نفر هم نرسد اما در فوتسال که مردم همه از صبح زود تا شب هنگام در سالن‌ها حضور دارند، جمعيت 30 ميليوني دارد و با اتفاقي که در کرمانشاه افتاد، به 30 ميليون فوتسالي اهانت شد، به همين دليل تلاش خواهيم کرد فوتسال را بطور کامل از فوتبال جدا شده تا فعاليتش را بصورت جداگانه انجام دهد.





کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل